Mārketinga aktivitāšu un pakalpojumu mērķis ir uzlabot konkrēta nekustamā īpašuma vai projekta atpazīstamību un veicināt tā pārdošanas dinamiku. Pirms nekustamo īpašumu mārketinga aktivitāšu plānošanas un īstenošanas ARCO REAL ESTATE mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļa izstrādā komunikācijas stratēģiju, izmantojot dažādas integrētā mārketinga komunikācijas metodes, piemēram, publicitāti un PR, reklāmu, personīgo pārdošanu, tiešo mārketingu un pārdošanas veicināšanu.
Papildus mūsdienu komunikācijas kanāliem ARCO REAL ESTATE mērķauditoriju uzrunā arī ar tradicionālās vides reklāmas palīdzību. Uzņēmuma pētījumu rezultātā secināts, ka tieši šī ir viena no efektīvākajām auditorijas uzrunāšanas metodēm, tādēļ tā ir kļuvusi par īstenotās komunikācijas taktikas neatņemamu sastāvdaļu. Vides reklāma pie objektiem tiek izvietota, uzņēmuma mārketinga speciālistiem iepriekš vienojoties ar īpašnieku. Tāpat tiek sagatavota visa nepieciešamā dokumentācija reklāmas atļaujas saņemšanai būvvaldē vai citās instancēs.
Vides reklāma tiek izvietota saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem:
- Reklāmas likums;
- Ministru kabineta noteikumi Nr. 402 (reklāma gar ceļiem);
- Ministru kabineta noteikumi Nr. 732 (reklāma publiskās vietās);
- Ministru kabineta noteikumi Nr. 500 (vispārīgie būvnoteikumi);
- Rīgas domes saistošie noteikumi Nr. 77 (reklāmas izvietošana Rīgā);
- Jūrmalas pilsētas domes saistošie noteikumi Nr. 49 (reklāmas izvietošana Jūrmalā);
- Jūrmalas pilsētas domes saistošie noteikumi Nr. 20 (reklāmas izmaksas Jūrmalā);
- citi normatīvie akti.
Objektu regulāra reklamēšana tiek papildināta ar vienu no efektīvākajām pārdošanas metodēm, proti, atvērto durvju dienām. Šādu pasākumu ietvaros interesentiem tiek piedāvāta iespēja klātienē iepazīties ar objektu, tā priekšrocībām, saņemt detalizētu informāciju par projekta tehnisko specifikāciju, kā arī konsultēties ar pieaicinātajiem kredītiestāžu pārstāvjiem par nekustamā īpašuma iegādes nosacījumiem.
Nekustamo īpašumu pārdošanas gaitā īpaša uzmanība tiek veltīta sabiedriskajām attiecībām. Galvenie instrumenti nekustamo īpašumu jomā ir: preses relīzes, analītiski un izglītojoši raksti, ekspertu viedokļi, vērtējumi un komentāri, infografikas, publikācijas interneta portālos u. c. Uzņēmuma ilgstošā sadarbība ar Latvijas un ārvalstu vadošo laikrakstu, žurnālu redaktoriem un interneta portālu vadītājiem, kuru interešu sfērā ir nekustamo īpašumu tirgus novitātes, nodrošina pastāvīgu publicitāti Latvijā un ārpus tās. Īpaša uzmanība tiek pievērsta sadarbībai ar nozares vadošajiem portāliem.